OPPDATERING PÅ LIVET

Categories Hverdagen

 

Jeg hadde ingen tema å skrive om rett og slett. Så det ble oppdatering på livet.

Jeg er fortsatt delvis sykmeldt og prøver å komme meg ovenpå. Jeg lærte at jeg bør ikke droppe ferier for å ikke bli utslitt. Ellers går det greit og vi har det fint, spesielt sammenlignet med det som skjer i verden så er jeg takknemlig for hver dag som går rolig og fint.

Planer for oktober er vel Halloween og så nyte november, for da starter julemas for fullt og jeg skal prøve å innføre litt høst aktiviteter for å holde på høsten lengst mulig. Dette er jo favorittsesongen min.

Jeg håper at jeg får til mer fashion og antrekk her.

Håper alle har det fint og koser seg i oktober.

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “OPPDATERING PÅ LIVET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.