FØRSTE GRILLKVELD

Categories Hverdagen

grilling

På fredagen laget jeg grillmat. Første gangen i 2021. Det er litt deilig for jeg gleder meg til flere grillkvelder og koselig selskap. Jeg elsker små grillretter slike som poteter, kjøttboller, grillspyd og mais. Jeg elsker maiskolber! Jeg bruker å grille dem med salt og olje og det smaker digg!
grillkveld
grillkveld
grillkveld
grillkveld
Også tenker jeg meg et nytt prosjekt- og det er nemlig å oppgradere verandaen min. Jeg vil gjerne blogge om dette også. Nå pågår det “stue- prosjekt” så kanskje med god hjelp av Natalia så klarer vi veranda også. Jeg har nemlig digg glassveranda på flere meter som gir meg rom til grilling og chill om sommeren.

Har dere begynt med grilling og veranda oppgradering?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “FØRSTE GRILLKVELD

  1. Har grillet flere ganger allerede i vår, og spist middag og andre måltider ute. Eller inne, siden vi bygget vinterhage i fjor sommer. Og den er blitt favorittrommet. Der kan vi velge å åpne opp glassdørene mot sola eller stenge om det blåser litt surt.

    Lykke til med verandaprosjektet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.