NYDELIG PROTEINRIK FROKOST

Categories Matlaging, SøndagsFrokost

 

Frokost
Hei ho jeg fikk ikke tid å poste søndagsfrokost i går, så da gjør jeg det i dag. Det var en stor Pannekakedagen i Russland i går så jeg laget mine favoritt frokost– pannekaker med cottage cheese. Jeg vet at denne komboen ikke er så vanlig her i Norge, men det er godt. Bare å prøve.
Frokost
Jeg lager først pannekaker (til 5 stk):
1 egg
1/2 gl melk
1 gl mel (kan brukes glutenfritt)
1/2 ts salt
1/2 ts sukker
Visp alt sammen og stek på varm panne med mye smør.
Frokost
Så ruller jeg cottage cheese inn i pannekakene (jeg bruker rosiner også)
Kan spises med bær, kesam og vaniljesaus.

Velbekomme!

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “NYDELIG PROTEINRIK FROKOST

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.