EN BEKYMRING MER…

Categories Hverdagen

Boba og hæsj

 

På torsdagen tok jeg en tur til lege fordi at jeg følte meg veldig slakk hele uke. Det var direkte flaut å ringe til sjefen og innrømme at jeg er slapp. Men slik var det og jeg håper jeg får mer energi uke etter. Jeg spurte legen min om jeg bør sjekke noe vitaminer, for jeg har lavt jern, men hun mente at jeg har sjekket det for noen måneder siden så jeg kunne bare fortsette på tilskudd.
Boba lurabyen
Kjøpte Taro Boba på Lurabyen- digg
Jeg satt og tenkte om jeg vil fjerne cyste som ble oppdaget i april. Min lege mener at jeg kan godt la være fordi at det er ikke farlig, men jeg klarer liksom ikke helt slå meg til ro da jeg hater å gå og bekymre meg.
Boba
Føler meg som fjortis, men elsker Boba for det
Så jeg håper å koble av og se på det positive som jeg har vært så flink til i det siste. Slik at jeg ikke opparbeider meg en bekymring mer.
Tusenfryd
Savner sommeren allerede
Jeg kjøpte meg selv en deilig boba tea som belønning fordi at jeg var flink og konstruktiv og hørte på hva legen sier uten å falle helt i panikk.

Bekymrer dere dere mye om helse? Eller andre ting? 

 

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “EN BEKYMRING MER…

  1. Bekymrer ikke mye om helse, men ganske mye om jobb. At det er for mye å gjøre, hvordan jeg skal bli ferdig, om det blir bra nok osv… Skjønner ikke at jeg gidder å bekymre meg, men klarer ikke la være 🙁

  2. Nei, bekymrer meg mer for legemidler, legemidler og vaksiner. Leser man seg opp på hvor mye fa**skap feks pfizer har gjort så er det grunn til bekymring. En tur i frisk luft, inntak av D og C-vitaminer er lurt. Og litt sink 😜

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.