OG PREMIEN GÅR TIL…

Categories Blogg
premie armbånd
armbånd fra Next-2
Det var på tide å annonsere premie på bloggen min. Det er et nydelig armbånd fra Next2 med kjærlighets fraser og hjerter. Det er i sølv og rødt og jeg elsker det!
Det var Happy -blogg som vant det i min siste konkurranse hvor man skulle gjette hvilken av faktaene som ikke var sant.
premie armbånd
armbånd med nydelige detaljer
premie armbånd
Gratulerer og som sagt så blir premien sendt ut til deg snarest.

Likte dere konkurranse? Jeg kommer til å ha flere her på bloggen.

 

 

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “OG PREMIEN GÅR TIL…

  1. Jeg synes det er gøy med konkurranser, både å ha selv, og være med på. Hvis jeg får det med meg 🙂 Fin premie dette da 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.