SNART HELG, IGJEN

Categories Hverdagen

frokost

 

GOD TORSDAG,

 

 

Håper alle har like fin morgen som meg. Jeg koser meg med decaf og gleder meg til arbeidsdagen. Fordi at jeg skal på et sted med flotte folk hvor jeg føler meg veldig velkommen. Så håper dagen blir veldig fin.

 

Nå er det ikke så mye igjen til helg, og jeg gleder meg. Jeg har flere spennende planer, så håper at helsa holder. I det siste har jeg klart å opparbeide meg en del gode rutiner for å ta vare på meg selv og booste min psykiske og fysiske helsa. Jeg tenker å fortsette med dette fordi sommeren blir intens og jeg har flere muligheter for å endre mitt liv og komme ut av denne situasjonen jeg befant meg i flere år, så ja jeg må bare gripe mulighetene. Kanskje deler jeg flere koselige nyheter her med dere?

 

Hvordan er din dag og hva er dine planer?

 

Klem fra meg,

 

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “SNART HELG, IGJEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.