OOTD: CASUAL OG ELEGANT

Categories Mote og Hudpleie

lenalykke style

 

Det er lenge siden jeg blogget om mote, så her kommer det dagens antrekk, eller #ootd (outfit of the day). Funfact: jeg elsker sporty klær, selv om jeg poserer ofte i elegante blazere eller fine kjoler. Her klarte jeg kombinere begge deler.

 

lenalykke style
blazeren bør være oversize for bedre plass og varme

 

 

Man kan faktisk bruke blazer over jogge-sett. Dette blir både elegant, behagelig og veldig stilig. Et lite tips her- bruk gjerne jogge-sett i en farge og tilføy blazer i kontrast farge, eller nøytral farge.

Jeg skal prøve å vise dere flere slike kombinasjoner i tiden fremover.

 

 

lenalykke style
bruk gjerne myk og varm joggesett

 

 

Blazer- AliExpress

Joggesett- AliExpress

Veske- HM

Caps- AliExpress

Sko- HM

 

Klem fra meg,

signature lena

 

2 kommentarer

2 thoughts on “OOTD: CASUAL OG ELEGANT

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.