HEKTISKE MORGENER

Categories Hverdagen

frokost

 

 

God torsdag <3

 

I dag fyket morgenen av gårdet som bare det. Jeg rakk så vidt å spise og kle på meg fordi jeg måtte opp kl.06:45 og være i et møte i naboby allerede 08:00. Det er vel ingen feil å innrømme at jeg MISLIKER så tidlige møter med hele mitt hjerte. Det å dra seg opp fra senga minst to timer før kroppen og hodet klare for dette, snuble på vei til bil og drikke kaffe som gir meg hetetokter og hjertbank. Dette liker jeg ikke.

 

Jeg liker best rolige koselige morgener hvor jeg har tid å våkne, strekke på meg, gjøre litt øvelser og kose meg med mine hudpleie-rutiner. Med andre ord koselige morgenen.

Vel, i dag var ikke morgenen slik. Det er greit. I morgen får jeg bedre tid. Slik er livet. Så nå skal jeg ta fatt på dagen fordi dagen blir veldig hektisk også.

 

Hvordan er din dag i dag? 

 

 

Klem fra meg,

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “HEKTISKE MORGENER

  1. Ja, koselige, rolige morgener er aller best. Da blir dagen også god ♥
    Godt du får en bedre morgen i morgen. Unner deg virkelig det ♥

  2. Jeg har ingenting imot å sove til jeg våkner, men det er ikke alltid mulig. Når jeg skal tidlig på jobb står jeg opp i god tid for å slippe srress. Bedre en halv time tidligere enn stress. Da rekker jeg en kjapp dusj, frokost i ro og mak og tilogmed en tur innom IG og candycrush (🤣)

    1. jeg klarer ikke å våkne så tidlig. når jeg sover så dårlig om natta som jeg gjør er det bedre å sove litt ekstra enn å duppe av i bil på vei til jobb

      1. På en måte kan jeg skjønne det, men stress er heller ikke bra for kroppen.

        Selv sitter jeg nå oppe kl 02:39 på natta og sjekker FB, har posta innlegg på bloggen, lest noen artikler osv, og er veldig glad jeg kan sove så lenge jeg vil i morgen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.