Ukens oppmuntring: Snakk deg selv opp!

Categories Blogg

Opp

Hei vakreste og fineste, for mine følgere kan ikke være noe annet enn de aller beste. Nå kommer jeg med ukens oppmuntring. Hvor ofte sier vi noe fint til oss selv? Selv de som er flinke å styrke sitt selvbilde strever ofte med å sette ord på hvor bra de er.
Derfor foreslår jeg en spesiell meditasjon som garantert vil styrke selvbildet ditt. Jeg bruker den hver morgen etter jeg har stått opp.
Slik gjør du det:
– Skriv ned alle flotte ting du hører fra dine venner, familie og kjære.
– Se på deg selv i speilet og si alle disse fine tingene til deg.
– Gi deg selv en god klem (ja, det er faktisk mulig).
Jeg tar en slik enkel meditasjon hver morgen, og merker at dagen blir bedre. Det er ikke enkelt å snakke seg selv opp, men dog veldig viktig.
Bruker du å fremsnakke deg selv?
signatur
6 kommentarer

6 thoughts on “Ukens oppmuntring: Snakk deg selv opp!

  1. Så flink du er ♥ Og ja, det er veldig viktig å være god mot seg selv også.
    Jeg er ikke flink til fremsnakking av meg selv, men jeg smiler til meg selv i speilet hver morgen, og det har jeg gjort i 9 år nå. Det er så fint å starte dagen med et smil 🙂 Jeg har også snakket til meg selv i speilet, men det er i perioder. Da pleier jeg å si at jeg er god nok 🙂
    Klem ♥

  2. Jeg gjør det kanskje ikke med STEMME 😀 Men jeg liker meg selv ganske godt, og synes jeg er flink til en del ting, har mange gode egenskaper osv. Så jeg tenker pent om meg selv. Synes ikke det er vanskelig. Har noen sider jeg sliter litt med også, men de får ikke alt for stort fokus 🙂

  3. Er helt elendig på å fremsnakke meg selv. Det med å skrive opp det en får fra andre, var imidlertid et kjempetips, da disse komplimentene o.l har en lei tendens til å miste sin virkning noe faderlig fort..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.