PULT FRA IKEA

Categories Hverdagen

 

lenalykke ikea

 

God lørdag,

 

I går klarte jeg ikke å skrive noe da jeg jobbet utrolig lenge, hele elleve timer, så bar det hjem, litt trening og sa sovnet jeg.

 

I dag startet dagen med frokost på IKEA og søk etter passende pult til hjemmekontor. Jeg begynner nemlig med hjemmekontor fra neste uke. Det er fordi at jeg må dele kontor med min kollega og fordi jeg synes hjemmekontor er fint, mens hun liker best å jobbe på stasjonært kontor. Da fant vi løsningen.

 

 

ikea frokost

 

 

ikea

 

ikea

Jeg tenker å ommøblere litt slik at jeg kan kampere både i stua og på soverommet mitt dersom jeg trenger å ta telefoner og Teams møter. Dette blir fint og jeg gleder meg.

Jeg kommer fortsatt til å kjøre mye da jeg skal jo ut på skolene og kampere litt der også.  Så det blir kjøring på meg uansett. Det er bra fordi jeg trenger øvelse.

 

 

ikea pult

Så ble det pult fra Ikea på meg, akkurat passe, jeg skal kose meg hjemme og skrive.

 

 

lenalykke ikea

 

Hvordan går det med dere? Fin lørdag så langt?

 

 

Klem fra meg,

signature lena

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “PULT FRA IKEA

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.