OPPDATERING PÅ LIVET

Categories Blogg

pizza

 

God søndagskveld,

 

Jeg har ikke vært så aktiv her i helga, og det er veldig bra. Jeg klarer endelig å gjøre noe hjemme og sette fokus på venner og sosialt liv fremfor å sitte for mye på bloggen.

Her kommer det en liten oppdatering på livet (fordi jeg elsker dere og vet dere bryr seg).

 

På lørdagen koset jeg meg masse med film og litt god pizza, og i dag hadde jeg besøk av mine venner som jeg laget rødbetsuppe for. Det er veldig koselig å lage mat til noen, og se at folk liker maten man laget for dem. Jeg gleder meg til jeg har større familie slik at jeg kan lage middager for dem og kose meg masse med dem.

Planen til uken er jobb, julepynting på jobben (dette har jeg aldri opplevd før så jeg gleder meg virkelig), julepynting hjemme og forberedelse til første julefrokost på søndagen. Jeg gleder meg faktisk. På lørdagen har jeg planlagt litt baking og kos meg en julefilm. Dette er for å booste meg selv litt og skape stemning i huset. Kanskje jeg bør skaffe meg litt julekaffe også? Jeg har det veldig fint nå, på tross av litt tristhet, og det er veldig deilig å kjenne på.

 

Hvordan var DIN helg?

 

 

Klem fra meg,

signature lena

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.