SÅNN ER DET

Categories Hverdagen

kaffe

 

God mandag,

 

Jeg mangler energi totalt på grunn av mørketiden og fordi at jeg føler meg trist. Men i dag er jeg veldig fornøyd med meg selv: jeg var på jobb, gikk en liten tur, laget masse god mat, så på serier og jobbet med å skrive dagbok.

 

tre sverd
utsikt på vei på jobb i dag

 

 

lenalykke

 

 

 

Jeg var lite motivert for blogging og postet på Instagram litt lite, men formen er virkelig slik at jeg ønsker heller ligge og se på julefilmer med kakao og sjokolade. Det er lov.

I dag var det faktisk roligste dagen denne uken, fordi at det er mye som er planlagt de neste dagene. Jeg gruer meg litt, men sånn er det . Livet skjer.

 

 

rødbetesuppa
laget rødbetesuppa til middagen

 

plommekake
bakt julekake med plommer også

 

 

Hvordan var DIN mandag? Hva er DINE planer til uken?

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “SÅNN ER DET

  1. hei, har du en god oppskrift på rødbetauppe å dele? elsker det, men har ikke prøvd å lage selv (eller brøvde en gang, men det ble litt mislykket) ha en fin kveld!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.