OPPUSSINGEN ER PÅ PLANEN

Categories Hverdagen
oppussing
Hei og hå, her kommer det oppdatering fra meg. Jeg sitter og grubler på å pusse opp stua mi. Det er slik at jeg har aldri vært noe interiør dame, men nå vurderer å skape fint hjem her vi bor. Slik at det blir lyst og elegant.
min leilighet
slik ser det ut nå

 

min leilighet
slik ser det ut nå
Da vi kjøpte denne leiligheten ville jeg lage interiør i mørke elegante farger. Men nå se jeg at jeg bommet kraftig, siden veggene er også litt beige aktige. Så nå gjenstår det bare å male veggene i lys-hvitt og kjøpe lysere møbler. Here we go!
Gjerne noe tips om interiør mottas med takk!
signature lena

 

6 kommentarer

6 thoughts on “OPPUSSINGEN ER PÅ PLANEN

  1. Enig med fertilitetsturisten, syns stua di er fin den. Tipper det kanskje holder å male vegger for at det skal bli lysere, uten st du trenger skifte ut møbler. Selv malte vi halvpanelte vegger i stuene sist høst, og det skulle ikke mer til før rommene virket mye lysere og annerledes.

    Uansett hva du velger å gjøre, lykke til med oppussingen.

  2. Syns du har det lyst, lunt, lekkert og helt nydelig, en drøm av ei stue. Kjempeflott.

    Men det er veldig mye forskjellig som også kan bli fint, så lek deg med farger og mal så ofte du vil og gjør akkurat det som du (og dine) føler for å gjøre. Du har god smak så det blir sikkert flott uansett hva du gjør.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.