OUTFIT I HØSTFARGER

Categories Mote og Hudpleie

outfit høstfarger

 

I går dro vi til aktiviteter med min eldste og da pyntet mora seg litt for det er ganske fint vær her i Stavanger denne uke på tross av noe grå himmel. Så lenge det er ikke regn her så sier vi at været er toppers.
outfit høstfarger
outfit høstfarger
Vi fant et flott område ganske sentralt i Hillevåg og tok bilder. Jeg elsker høstfarger, men det er sjeldent jeg kler varme farger siden jeg er “kaldt “type utseende, eller “vår-type” som det heter. Så som regel velger jeg kalde farger. Men denne gangen mikset jeg varme høstfarger med litt grått basis farge da ble det veldig fint. Jeg mikset stilene litt også – sterk dominant “business” stil med casual. Men jeg synes det ble veldig stilig.
outfit høstfarger
kjole- Sparkjøp
genser- HM
sko- Nelly.com
kåpe- Victoria Secrets
Håper vi får flere fine dager denne uke, for jeg elsker fotoshooter og bestisen er så flink til å ta bilder.
signature lena
———————————————————————————————
Foto: RÅ Foto
4 kommentarer

4 thoughts on “OUTFIT I HØSTFARGER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.