PLUTSELIG SNUDDE DET

Categories Hverdagen

frokost

 

God torsdag,

i går ønsket jeg ikke å skrive noen oppdateringer, siden jeg var forbanna som fy og siden formen var “dridd” som de sier her på Jæren.  Alt var så godt og fint, så plutselig snudde det. Jeg hater å miste kontroll og jeg misliker veldig når ting ikke går veien.

Dette er veldig skuffende og deprimerende. I går klarte jeg ikke å være positiv, produktiv og utføre noe. Jeg sov kjempedårlig og bare vasset hjemme i hjemmeklær. Bra jeg kunne hatt hjemmekontor å jobbe på, ellers skulle det vært utrolig kjipt. Jeg hater å ikke kunne fungere.

I dag er det bedre: jeg har kledd på meg fine klær og er klar for å kjøre ut og gripe dagen.

 

Hvordan har DU det i dag?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “PLUTSELIG SNUDDE DET

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.