UKENS HANDEL

Categories Matlaging
ukes handel
I dag har jeg handlet for hele uken, siden vi skal reise bort neste uke og da passer det fint å spise alt opp før det. Så her er det jeg handlet inn for uken. Det er flere ting jeg bare må ha i kjøleskapet.
ukens handel
ukens handel
Her er noen av dem:
Yoghurt– Vi har alltid yoghurt i kjøleskapet. Irina liker de fra Tine og jeg velger Skyr uten sukker og gjerne yoghurt naturell.
Sunne snacks– Jeg elsker å tygge på noe når jeg skriver. Så jeg kjøper alltid flere grønnsaker, frukt og sunne chips. Slik som linsechips som ikke koster mye, men er veldig digg og kan kjøpes på Coop. Selv tenåringen min spiser dem!
Kjøtt og meieri- Jeg er ikke veganer, og selv om vi prøver oss på kjøttfrie middager et par dager i uken (slik som pannekaker og cottage cheese, fisk og egg), så liker vi godt både biff og kjøttkaker. Jeg baker også kjøttpai. Nå har vi nok kjøttdeig og laks i fryseren så jeg kjøpte bare et par små biffer. Det er nok for oss to jenter her i huset. Melk har vi også, jeg kjøper laktosefri- Ikke fordi at jeg ikke tåler den, men på grunn av min akne som jeg prøver å bli kvitt.
Glutenfritt– Jeg spiser ikke gluten så jeg kjøpte meg både brød og litt baguetter som jeg kan lage noe godt med til lunsj. Det er must have i kjøleskapet mitt.
Så her blir det flere gode middager til uken!
signatur
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.