PRØVEKJØRING MED PIPP PIPP🐥🚗

Categories Hverdagen, Reiser og opplevelser

 

God kveld

Siste to dager var så fine, at de klarte å toppe denne Påsken, som var kanskje beste Påske i mitt liv (så langt).

I går dro vi på kjøretur til Sørlandet. Alle vet at jeg elsker å prøvekjøre så vi prøvekjørte ny bil til vennen min. Det var utrolig koselig tur.

 

 

 

 

Været var helt perfekt for kjøretur: varmt, opphold og overskyer. Det er så bra for kjøring, siden sola ikke blender og det er ikke for varmt eller for kaldt. Jeg klarte meg med tykk ullgenser og dongeri.

Vi besøkte Flekkefjord, Moi, Sirevåg og Egersund, og var ute på tur i ca 8,5 timer! Jeg liker ikke å kjøre, men det var veldig kjekt med få biler på veien og i godt selskap.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Frøken heklet oss en liten påskemaskot Pipp Pipp som ble med på tur, før han havnet som maskot og påskegave hos min venn.

Pipp Pipp ble veldig fornøyd med turen  han også <3

 

 

Denne Påsken kompenserte for kjipe Jul så langt, selv om jeg går og engster meg hele tiden pga det som skjedde rett før, men det var veldig koselige dager. Jeg er takknemlig.

Håper dere har det fint. Hva gjorde dere i Påske?

 

signature lena

 

 

2 kommentarer

2 thoughts on “PRØVEKJØRING MED PIPP PIPP🐥🚗

  1. Så kul bukse!(og fine bilder)Hvor har du kjøpt den? Håper du har en fin andre påskedag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.