RAR FØLELSE

Categories Hverdagen

frokost

 

God onsdag,

 

jeg våknet med meget rar følelse om at det er mandag i dag. Men nei, det er onsdag og jeg tenker det er vanlig at man føler det når man hadde hele to daga borte fra jobb i starten av uken. Nå gjenstår det bare tre arbeidsdager så blir det helg igjen. Dette er ikke feil så jeg skal stå på disse dagene.

I dag er det plan å jobbe mye så redigere noen videoer om kvelden og se på nye serier. Ikke så mye, men skviser en tur på kvelden i mine planer. Det er viktig å trene litt og gå så jeg skal være flinkere på dette.

 

Hva er deres planer for denne onsdagen?

 

Klem fra meg,

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “RAR FØLELSE

  1. Du er ikke den eneste som har hatt mandagsfølelse i dag. Jeg også.

    Jeg kunne sove til jeg våknet, det var ikke så ille start på dagen. Har vært til behandling hos naprapat, ellers bare surra litt rundt med litt husarbeide og skriving. Grei nok onsdag 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.