RAR, MEN NYDELIG

Categories Hverdagen

 

God tirsdag

Jeg hadde så rar helg, det er lenge siden det var slik. Ingenting som jeg planlagte gikk etter planen, formen var rar og generelt var hele helga rar, men den var fin uansett.

På fredagen gikk jeg til Dermamedispa for å få laser behandling (det kommer egen vlog på dette), så var jeg hjemme hele fredagskveld og på lørdagen måtte jeg vente til kvelden og svakere sol for å kunne være ute. Derfor dro jeg til Stavanger på ettermiddagen og bare koset meg ute, så dro til venninne og vi hadde en koselig vinkveld på veranda.

 

Venninne bor i sentrum så dette var utrolig koselig.  Jeg drømmer om å bo i sentrum, eller ganske sentralt i Stavanger. Jeg tenker meg en koselig leilighet med veranda hvor jeg kan ha besøk, spasere på kafe i sentrum og bare nyte livet. Dette kunne vært veldig bra for min del.

En dag vil det nok skje. Men samtidig det kunne vært veldig digg med et hus, når jeg får familie, egen hage og litt plass.

Begge delene er fine, så jeg er superfornøyd at jeg blir glad uansett utfallet.

Hvordan var DIN helg?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.