SÅ SKUFFET OVER MEG SELV

Categories Hverdagen

høsten sandvedparken

 

 

God fredag, 

 

nå er det helg, og alle kan endelig slappe av. Jeg sitter her med dårlig samvittighet fordi at målet mitt var å bli sunnere, mer aktiv og lade batteriene før jeg starter i ny jobb. Men siste to ukene var jeg mildt sagt ikke i form. Først ryggen, så magen. Jeg kjenner at jeg er skuffet over meg selv, men det er bra dette får herje nå før jeg starter å jobbe igjen.

Håper neste ukene blir mye bedre.

 

Hvordan går det med dere?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “SÅ SKUFFET OVER MEG SELV

  1. Lykke til i ny jobb 😊.
    Hva skal du jobbe med nå?

    Ikke stress, både rygg og mageproblemer kan komme av feks stress.
    Har opplevd dette selv.
    For det er ikke bare bare å bytte jobb.

    Lykke til å god helg 👏🎉👏

    1. for meg er det kjempefint å bytte jobb for den forrige jobben gjorde meg så syke. jeg skal ha samme type jobb, bare en annen arbeidsgiver. jeg ønsker ikke skrive hvor jeg jobber på bloggen da jeg skiller jobb og privat

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.