HETEBØLGEN OG STARBUCKS

Categories Hverdagen

stavanger sentrum

I går måtte jeg til ærend i Stavanger og vi kjørte en liten tur. Jeg ble veldig tørst så vi dro til Starbucks og jeg fikk meg en juice. Jeg tok ny bluse på meg og spaserte litt i Stavanger sentrum fordi at været var veldig deilig og behagelig. Det ble visst hetebølge som ble “lovet” oss.
stavanger sentrum
Stavanger er en veldig deilig by, spesielt når det er så fint vær. Det er slik med Stavanger at enten elsker du byen med en gang og da kommer du hit (garantert), eller så er du nøytral. Men de fleste er enige i at byen er herlig,
stavanger sentrum
Det pågår Gladmat festivalen i byen, men jeg vet ikke om jeg skal dra da jeg fortsatt jobber og har allerede lagt planer til helga. Nå er det bare to korte dager igjen så tar denne frøkna ferien.

Har dere vært i Stavanger?

 

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “HETEBØLGEN OG STARBUCKS

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.