SKULLE ØNSKE DETTE VARTE…

Categories Hverdagen

 

lenalykke strand

 

 

God onsdag,

 

Her popper jeg opp med en oppdatering: det er varmt i Stavanger, faktisk tropisk varme og det varte hele to dager! Jeg skulle ønske det varte lenger. Fra imorgen av er det meldt regn og vind, lavere temperaturer og alt som følger med. Jeg blir glad om det blir oppholdsvær, og jeg kan gå turer. Da blir jeg fornøyd uansett. Men jeg skulle ønske dette varte… Kanskje til og med ei uke. Da kunne jeg vært glad og følte at ferien ble vellykket. Men sånn er det, det er regn igjen og jeg skal gjøre det beste ut av situasjon.

 

 

 

solastrand

 

solastrand
nydelig piknik på Solastrand

 

 

lenalykke solastrand

 

lenalykke solastrand

 

solastrand

 

lenalykke solastrand

 

lenalykke solastrand

 

Siste to dager ble tilbrakt på stranda med god mat, drikke, soling og turer langs strandlinjen. Jeg er veldig fornøyd med det hvordan jeg brukte tiden min <3

 

Håper dere har det kjempefint. Hva gjør dere på nå i sommeren?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “SKULLE ØNSKE DETTE VARTE…

  1. Med dagens skogbranner og brennhete i store deler av Europa, kjenner jeg at jeg nesten blir glad for hver dag med typisk ruskevær:) Synes det er skummelt det som skjer med klimaet, og tenker av vi skal være glad vi lever såpass langt nord som vi gjør. Men absolutt deilig med sommer, bare det ikke blir ekstremvarme!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.