SLIK FÅR DU DEG DAME (garantert)

Categories Finne den rette

kjæreste

 

Hold på hatten, Lena er tilbake med sine dating-tips. I dag er det tips for menn som ønsker seg ei dame. Jeg mener da et skikkelig forhold, og ikke bare noe rot. Selv om det sistnevnte vil nok også bli godt mulig dersom du leser nøye og tenker på dette.
Jeg sier med en gang at menn som mener at dersom en mann følger disse rådene blir “friendzonet” eller blir dårlig behandlet fordi at han er “for snill”, dere får bare gå litt dypere i seg selv og tenke litt hvorfor dere egentlig blir “friendzonet” og utnyttet. Dette handler om å følge disse rådene, men ha sine grenser. Det er viktig med egne grenser og viktig å kunne si “nei” for å skåne seg selv. Ellers mener jeg nesten hundre prosent at det er garantert at du får deg dame dersom du leser dette innlegget godt. Så la oss begynne.
Vær snill mot kvinner
Her mener jeg at det er veldig lurt å ikke ha fiendtlige holdninger til kvinner generelt, det er lurt å respektere kvinner og egentlig like kvinner. Bare like. Uten å tenke hva du kan få tilbake, uten å kreve noe. Bare være god, snill og gjerne i godt humør. Disse egenskapene vil skaffe deg mange kvinner rundt deg. For det er alltid godt å være rundt person som liker deg som et menneske og har sunne holdninger.
kjærester
Ha mot og vær selvstendig
Det å ha mot betyr å kunne ta steget og vise initiativ. Det er dessverre for mange menn der ute som er for redd for å bli avvist så de sier ikke til damen at de liker henne, inviterer henne ikke ut og viser ikke noe interesse. Det er kanskje greit at damen tar initiativ, for vi er tross alt i 2022, men tro meg, menn som er gode på å ta initiativ setter man alltid pris på. Det å være selvstendig mener jeg er å ha livet ditt mer eller mindre på stell, dvs. at du klarer deg og ikke kommer til å belaste din partner med altfor mange problemer. Ja, alle har noe de sliter med, men menn som forventer å bli vartet opp og at damen gjør mesteparten av arbeid hjemme er bare turn off.
kjærester
Ta vare på deg selv
Her mener jeg ikke at du skal ta botox og se feminint ut (selv om det er også lov om du selv ønsker det), men heller å leve mer eller mindre normal sunn livsstil, være god med personlig hygiene og holde deg selv i mer eller mindre aktivitet. Som regel trenger menn bare å ta være på seg selv minimalt for å se greit ut.
forlovet
Vær raus
Her snakker jeg (igjen) om små ting som gjør susen i hverdagen. Hjelpe damer med gjøremål som de spør om hjelp med, si noe snilt, vis til damer at du bryr deg, vis interesse og gi noe litt oppmerksomhet. Det skal ikke mye til som regel.
Her var min liste og som min erfaring tilsier er snille, hyggelige, rause menn sjeldent går single og alene. Som regel liker damene slike menn. Det er mine tanker.

Hva er deres mening?

 

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “SLIK FÅR DU DEG DAME (garantert)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.