TRE TING JEG GLEDER MEG TIL DENNE UKEN

Categories Hverdagen
starbucks
Denne uke skal jeg gjøre flere ting som virker ganske enkle, men som jeg gleder meg til skikkelig uansett.
Jeg skal gå på kafe
Det er evigheter jeg har vært ute og var sosial i det hele tatt. Jeg er veldig redd for smitte, så det blir tidlig på dagen når det er ikke folk og på en ukedag, Såklart er det ikke noe jeg sitter og planlegger, men jeg må til flere ærend denne dagen så det blir en liten matbit. Jeg elsker spise ute så de blir gøy.
frisør
Jeg skal farge ettervekst
Dette var på tide! Jeg har utsatt frisørtimen delvis pga dårlig form og smittefare, delvis for å skåne håret mitt som jeg farger og bleker ellers hver måned. Men nå har jeg skikkelig ettervekst og det blir godt å få fikset dette.
starbucks
Jeg skal rydde i boda
Det er ikke akkurat noe jeg gleder meg til sånn kraftig og skikkelig, men det er noe jeg gleder meg til å få gjort. Jeg har masse klær der og spesielt barneklær som jeg allerede lovet bort så det blir fint å få fikset.

Hva gleder dere dere til denne uka?

signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “TRE TING JEG GLEDER MEG TIL DENNE UKEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.