SLIK LAGER DU POPULAR TINDER- PROFIL

Categories Finne den rette

Så her er det steg for steg

 

tinder profil
Først når jeg har begynt å skrive om dating, så hadde jeg flott respons. Så her kommer det flere tips og artikler, fra “Tinder-veteran”.
Jeg elsker appen og anbefaler alle som ønsker å treffe sin partner å installere den. Jeg personlig bryr meg ikke om at Tinder har en del negative omtaler, Jeg tenker at Tinder som alt annet handler om hvordan man selv kan bruke den.
Så i dag skriver jeg om hvordan du lager en profil på Tinder. En god en.
Det bør egentlig være litt forskjellige tips for menn og kvinner, men jeg skal skrive generelle tips i første omgang.
Så her er det steg for steg.
Profilbilde:
Profilbilde skal være rent, fint og ikke avsløre at du er desperat. Jeg har hørt flere damer klage over slibrige tilbud og ekle tilnærmelser, men det er lett å få dersom hele bildet ditt skriker hvor ensom du er og at det er lenge siden du har hatt sex. Samme gjelder menn- naken overkropp virker ikke seriøst, i tilfelle du vil tiltrekke ei seriøse dame.
Så jeg anbefaler bilder i nøytrale klær- slik som bluse og dongeri, eller genser og bukse, uten lårkorte skjørt og dype utringinger. Ja, du får “populær” profil med å vise boobs, men spørs om du ønsker denne slags popularitet på Tinder.
Det er fint om du har to bilder- ett som portrett som viser ansiktet ditt, gjerne der du smiler, og ett hvor du viser deg i helkropp, gjerne i nøytrale klær. For menn kan jeg anbefale fin enkel genser i nøytrale, gjerne lyse farger, eller skjorte og dongeri. Ingenting er bedre enn dette.
Husk at bakgrunnen på bildet ditt bør helst også være nøytral. Ingenting er mer turn -off enn badeselfie med toalettskål i bakgrunnen, eller dusj-kabinett. Be noen av dine venner ta et fint bilde ute på gate eller ved en lys å fin bakgrunn, slik som en vegg.
Profiltekst:
Husk at profilteksten sammen med et bilde vil danne førsteinntrykk. Du får aldri mulighet for å endre på førsteinntrykket. Bruk kort beskrivelse med informasjon om deg selv i enkle ord. Slik som “hyggelig og åpen mann med interesser for fjelltur og trening søker etter ei søt og snill dame”.
Det er viktig å unngå masse tøyseord, samt tullete beskrivelser. Dette virker ikke seriøst. Det er også ikke så veldig lurt å stille masse krav i profilen, ramse opp hvordan personen bør være og hva du hater spesielt. Det er også turn-off når man skryter masse. Dersom du vil fremheve dine gode egenskaper så gjør det på en nøytral og hyggelig måte. Ja, du skal liksom “selge” deg inn, akkurat som på jobbsøknad, men det bør være veldig høflig og nøytralt. Ellers kan det støte vekk flere.
Her er mine tips, kommenter gjerne om du har noe råd, tips eller spørsmål 🙂
signatur
__________________________________________
Min Instagram: HER
Foto: RÅ Foto

 

2 kommentarer

2 thoughts on “SLIK LAGER DU POPULAR TINDER- PROFIL

  1. Det virker hjelpsom. Jeg hadde store problemer på tinder, men jeg skal bruke tipsene dine og etter få måneder skal jeg komme her tilbake og beksrive mine opplevelser 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.