30 DAGER UTEN KLAGING

Categories Hverdagen

Det er utrolig hva positive tanker gjør med humøret og livet

challenge
Hei vakringene mine! Håper uken behandler dere fint. Her ble det klart midt i september at høsten blir som resten av 2020, altså at høsten ikke ville være snill med meg allikevel. Så det er bare å akseptere og gjøre det beste utav det som skjer. Jeg håper bare at det vil skje minimalt.

 

Så her kom det en ide for min challenge som jeg tenker å kjøre i 30 dager: 30 dager uten klaging!
Det er utrolig hva positive tanker gjør med humøret og livet, men akkurat nå er det vanskelig å tenke utelukkende positivt, så jeg velger heller å la være å klage. Alt som skjer vil tolkes som positivt, selv om det kan skje negative ting. Men selv negative ting har noe fint og noe lærdom i seg.
challenge
Så her startet jeg den 10.september og challenge vil fortsette til 10.oktober. La oss snakke etterpå hvordan det gikk og hvilke endringer dere har merket.
Jeg kjører challenge på Insta og bruker hashtag #30dager_uten_klaging
Join meg gjerne og bruk tagget!
signatur
________________________________________
Min Insta: HER

 

2 kommentarer

2 thoughts on “30 DAGER UTEN KLAGING

  1. Wow! Du ser helt fantastisk ut. Virkelig herlige bilder. 😃 30 dager med positive tanker tror jeg vi alle hadde hatt godt av.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.