SØNDAGS- TRADISJONER

Categories Blogg, Matlaging

Det er sjeldent jeg spiser frokost på senga, men det hender

 

søndags frokost

 

Søndagen min ruller sakte avgårde. Jeg mener at jeg brukte opp dagen fornuftig- jeg fordypet meg i lesing i styling- kurs. Noe jeg synes er veldig spennende og noe jeg gleder meg til å lage mitt eget kurs. Jeg mener at det er viktig for mange der ute. Inkludert meg selv.
Jeg fikk endelig sove ut også, da jeg hadde utrolig dårlig uke med veldig lite søvn. Jeg håper jeg kommer i gode rutiner en gang.
søndags frokost
Men en god rutine vi følger og det er søndags-frokost. Jeg elsker å lage “hotell-frokost” på søndager og bruke rundt to timer (ja. du leste riktig) på å spise, kose oss og snakke med hverandre, selv om tenåringen i huset sitter med mobil.
søndags frokost
Jeg lager som regel tradisjonell mat som serveres på hotell: havregrynsgrøt, lapper, egg og bacon, og yoghurt med frukt og bær. God te og kaffe er selvfølge (jeg drikker decaf, og den er like god).
Jeg har også juicepresser og lager gjerne ferskpresset juice. Det er fint å leke med forskjellige smaker, men appelsinjuice er best etter min mening.
søndags frokost
søndags frokost
Det er sjeldent jeg spiser frokost på senga, men det hender. Og da er det noe som pannekaker og litt brødskiver på et flott sengebord. Elsker det! Man kan plassere diverse snacks på det også når man f.eks sitter i senga og ser på en film.
Har dere noe tradisjoner på søndager?
signatur
_________________________________________
Min Instagram: HER
Foto: Meg

 

2 kommentarer

2 thoughts on “SØNDAGS- TRADISJONER

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.