SMÅ GLIMT FRA DAGEN

Categories Hverdagen

 

God torsdag

I dag er det avslappende dag. Jeg skal på en koselig tur med bestis snart og dette blir så kos.

Det er fortsatt utrolig dårlig vær i Stavanger, med kulde og sterk vind. Så 17.mai var ikke varm i går. Ikke at det gjør noe fordi vi koset oss heilmax.

Vi startet dagen kl 10 på Clarion Hotel med nydelig 17.mai frokost. Dette var utrolig koselig og rolig (ikke minst!). Jeg fant ut at alt går bare man lager rammene for dette.

Istedenfor å stresse oss i toget satt vi og så på toget og spiste nydelig mat. Anbefales virkelig!

 

 

 

 

 

Så fikk vi glede av å se barnetog i sentrum, fra bil. Det var skikkelig kaldt og utrolig sterk vind, så dette var perfekt.  Utrolig flott i byen, og jeg tenker hver gang hvor heldig jeg er som fikk lov å bo her. Favorittbyen min <3

 

Så ble det champagne på mor og så var det hjem og bare kose meg. Jeg sov hele kvelden og hele natta og dette var så etterlengtet og utrolig deilig at dette ikke kan beskrives.

 

 

 

 

 

 

 

Hvordan var DIN 17.mai?

Her kommer en liten påminnelse fra meg dersom dagen var ikke som forventet i går, det kommer bedre dager, jeg lover.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “SMÅ GLIMT FRA DAGEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.