SOMMER BETYR IKKE BRISEN

Categories Matlaging

Reklame | Alpha Wave Beverages

alfa drikk

Sommeren er i full gang. Dessverre betyr det for flere lange lyse kvelder med vin på veranda. Jeg sier dessverre fordi at mange, altfor mange drikker for mye om sommeren. Ofte mens barna ser på. Jeg er veldig mot det at barna ser meg beruset. Nå oppdaget jeg fantastisk nyhet: jeg vant relaxing drikk!
alfa drikk
Denne drikken funker på samme måte som energi drikk, men med annet formål- få hjernen til å slappe av. Man får deilig effekt av å være avslappet som om man har drukket litt, uten å bli beruset eller påvirket. Jeg har testet nå denne drikken og jeg elsker den!
alfa drikk
Den er også økologisk, sukkerfri og med naturlige ingredienser. Passer perfekt for alle som bryr seg om sin helse og omgivelser.

Anbefales!

 

 

signature lena

9 kommentarer

9 thoughts on “SOMMER BETYR IKKE BRISEN

  1. Jeg er også veldig imot beruselse i samvær med barn. Jentene våre får Dentastix og kosebamser og må være på rommet når vi tar oss drinker. Jeg lover, disse to er veldig trygge gode jenter ❤️

      1. De bryr deg ikke sørlig om lukta. Men man endrer jo adferd i beruselse, spiller musikk og prater høyere, det kan være litt stress for nydeligste små trolla som bare liker og kose, kose, kose og slappe av. Så da kan de heller være på rommet, de er to, og liker godt å kose dyne 😜

  2. Høres ut som den er best om man er alene eller bare to…?
    Er jo dumt å være for avslappet og kanskje sovne når man skal være sosial…
    Man kan kanskje heller ikke kjøre når man har drukket denne?
    Er enig med at barna ikke skal se voksne beruset.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.