VANSKELIGE VEIER…

Categories Hverdagen

stavanger breiavannet

Jeg har sett mye på 90 Days Fiance i mai-juni, og i går så jeg oppfølgeren. Det ble fortalt om parene fra femte og sjette sesongen og hvordan det går med dem. Det som overrasket meg er at de parene som hadde det tøffest er faktisk fortsatt sammen! Etter tre-fire år og de fleste har også barn!
Det kunne jeg aldri trodd siden vanskelighetene dem imellom var utrolig tøffe. For eksempel ungt par med amerikansk ung mann Steve og russiske Olga de slet utrolig mye. Han slet med det at han ble far uplanlagt så tidlig i livet, og han var veldig skeptisk til at de vil holde sammen, mens hun var sjokkert over hvor lite hun kjente han egentlig. Sesongen avsluttes med at de gikk fra hverandre og han dro hjem. Men så nå er de sammen, og jeg tok en titt på Instaen hans og første ordet jeg så der var “Father”. Altså, det er helt utrolig.
Samt de parene som kranglet masse roet det ned og er fortsatt sammen.
Jeg sitter og tenker at kanskje om det er virkelig ekte følelser inne bildet så klarer man mye sammen? På tross av “kanskje” og “men”?
Eller som det sies :
” Vanskelige veier fører ofte til de vakreste steder”

 

Hva tenker dere?

 

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “VANSKELIGE VEIER…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.