Sommer i september

Categories Hverdagen

 

Hei på dere <3

Her på Vestlandet skjedde det noe unormalt, altså sommer i september! Det er veldig koselig, men jeg spør meg selv hver gang dette skjer (eller rettere sagt hvert år dette skjer): hvorfor skjer dette i september når alle skal tilbake på jobb og på skole?

Tradisjonen tro har jeg kjøpt solsikker. Jeg kjøper dem hvert år i slutten av august- begynnelse av september. Jeg elsker solsikker!

Jeg kan skryte på meg at jeg har brukt nesten ALLE mine sommerklærne i år! Dette er bra, selv om sommeren her på Vestlandet var skikkelig kjølig i år.

Nå er jeg veldig klar for høst!

Er det varmt der hvor du er?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “Sommer i september

  1. 26 grader i dag 🙂 Synes det har vært veldig veldig varmt i sommer jeg. Mye regn, men også mye VELDIG varmt! Nå har jeg fått skikkelig sansen for høsten. Liker at det er litt friskere i lufta. Vært og plantet på graven til mamma og pappa i dag. Markedsdager i Vestby der det er. Så kjøpte meg en kjole også så klart 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.