SOMMERENS “MUST HAVE”

Categories Mote og Hudpleie

Reklame | inneholder produktplassering

sommer blå kjole

 

Nå er sommeren her, og gjett hvem som sitter på kontoret og gleder seg til en etterlengtet ferie? Jeg har fikset meg produktene som jeg sverger til i sommeren, og her er min liste.
Blonde-sjampoo
Siden jeg er blondine (selv om det er fake) og håret blir raskere tørr i sommerværet og sol, så kjøpte jeg god sjampoo for blondies. Den gir lysere effekt og pleier og gjør håret samtidig mykere. Den kostet ikke så mye og jeg kjøpte den på Normal.
sommer produkter
Ansiktsmasker
Gode ansiktsmasker er absolutt must have om sommeren. Huden blir raskt tørr eller skadet av UV-stråler. Jeg velger masker med mye hyaluron syre som fukter huden godt eller med plante ekstrakt (slik som avokado) for å gjøre huden myk og fuktig nok.
sommer produkter
Selvbruning
Jeg bruker selvbruning fordi at jeg er ekstrem forsiktig med det å sole meg. Jeg har hud som lett får føflekker av sol og det er et tegn på svakhet i huden, også har jeg hudkreft i familien, derfor bruker jeg alltid spf 50 og ikke ligger og steker meg i sola. Men det er gørrkjedelig å gå rundt som bleikfis i sommeren. Derfor sverger jeg til selvbruning, spesielt om sommeren.
sommer produkter

Hva er dine “must have” produkter for sommeren?

4 kommentarer

4 thoughts on “SOMMERENS “MUST HAVE”

  1. Jeg bruker altid solkrem i ansiktet, men er ikke tro mot noen spesielle merker. Har noen favoritter, men er for nysgjerrig av meg til å la være å prøve nye, he, he. Må dessuten alltid ha after sun i hus i tilfelle krise, og uten Compeed gnagsårplaster overlever jeg ikke sommeren 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.