VISE TISSEN PÅ TV?

Categories Hverdagen
naked attraction
foto er lånt fra dplay
Jeg vet ikke hvor mange av dere fikk det med seg, men det kom et program på TV som heter “Naked Attraction” og er norsk variant av tilsvarende amerikansk program. Jeg har sett det før på dplay, og synes programmet er veldig gøy. Det er ikke noe jeg kunne delta på selv, men ideen er god.
Ikke alle er komfortable med å vise tissen på TV eller se på tisser på TV. Men det er faktisk viktig krav når det kommer til å finne seg en kjæreste. Fysisk attraktivitet er utrolig viktig og det vi gjør først og fremst når vi swiper på Tinder eller treffer noen på date, er å vurdere om denne personen er noen man kunne gå til sengs med. Det er ikke å stikke under stolen at det er slik!
naked attraction norge
foto er lånt fra dplay
Uansett hvor mye man sier at det er overfladisk og bli forelsket i utseende eller velge etter utseende, men det er “the ugly truth” som man ikke kommer seg unna. Finnes ikke denne biten der blir man venner heller, men ikke elskere. Det kreves mye mer såklart for å få til et skikkelig forhold, men fysisk tiltrekning er viktig.

Hva synes dere? Har dere sett programmet?

 

 

signature lena

6 kommentarer

6 thoughts on “VISE TISSEN PÅ TV?

  1. Ikke sett programmet.. tror ikke jeg skal se det heller.. men å naturliggjøre alle kroppsdeler tror jeg er en bra ting.. 🙂 God helg <3

  2. At de sender det, syntes jeg er toppers, da jeg stort sett er ‘all for’ fjerning av sensur og tabu. Folk må få muligheten til å se det de vil!
    Men samtidig er jeg temmelig klein som person, så det er liksom helt min greie, for å si det sånn *hehe*.
    – Dessuten er jeg enig i at en må se realiteten i øynene. Ting er som de er, liksom! – For vi kommer ikke forbi det faktum at det ytre har betydning i hht om vi blir tiltrukket av noen eller ei, om vi vil eller ikke! For noen har selvsagt det ytre en vesentlig større innvirkning m.h.t hvorvidt de opplever en tenning enn for andre, liksom det også er individuelle variasjoner m.h.t utseendemessige preferanser en har. Men ikke desto mindre, så fremgår det jo klart at utseendet har betydning i det en spør seg når man sist så et attraktivt menneske komme leiende på en kjæreste/partner som ikke innehar nevneverdig av de trekkene som ligger innenfor det de fleste oppfatter som attraktivt! Svaret på det, er jo ytterst skjelden til aldri!
    Et eksempel på dette som ‘came to mind’, var John Carews svar på hva han så etter i en potensiell kjæreste, hvorpå han oppgir et veloverveid svar bestående av personlige egenskaper og energi/utstråling som var viktige for ham, og som matcher hans egen personlighet. Jeg ikke er et øyeblikk i tvil om at det svaret han oppgav var den hele og fulle sannheten ut i fra hva han var seg bevisst! Men samtidig, så visste jeg med 100% sannsynlighet at hans fremtidige kjæreste også ville ha et ytre som det innenfor vår kultur er bred enighet om er oppsiktsvekkende vakkert! Om Carew var seg aldri så lite bevisst dette selv, så er han underlagt en biologi som forhindrer at han tiltrekkes av jenter som ligger nevneverdig under hans league..
    Men det jeg opplever som et merksnodig fenomen, er at folk nærmest uten unntak, faller for de som befinner seg innenfor samme ‘liga’, hvorpå de da genuint opplever disse som ‘verdens 7 vidunder! Det er jo helt fantastisk, i det det forhindrer at majoriteten består av enslige og folk med en resignert følelse av å ha måttet nøye seg med ‘the 2nd best’ eller rett og slett det som var tilgjengelig. Men ikke mindre er det en gåte at naturen kan få til å utstyre oss på dette viset.. .

  3. Dette har jeg virkelig ikke lyst til å se; det blir for invaderende og intimt for meg. Er helt enig i at utseende er viktig for den første tiltrekningen, men har man først kommet så langt at man har fått fyren til sengs, har jeg ennå til gode å avvise noen pga. utseendet til utstyret. Hva de gjør med det derimot, er selvsagt en helt annet sak …

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.