SOSIALE MEDIA ER INGEN SØPPELKASSE

Categories Blogg, Livet som det er
lenalykke
Jeg er veldig åpen person (på godt og vondt). Siste ukene var ikke fine for min del, egentlig hele siste måned, og jeg var svært åpen om dette. Likevel forsøkte jeg å dele også positive ting på bloggen og i sosiale media. Min fordelingen er ca 20 prosent av “syting” og 80 prosent av noe nøytralt, nyttig eller positivt. Jeg ønsker å ha respekt for dem som velger å stikke innom bloggen min i håp om å finne noe interessant å lese. Jeg føler ikke for å belaste mine lesere med alle mine problemer.
Det virker som om enkelte bloggere ikke forstår at sosiale media ikke er en søppelkasse hvor man kan lempe alt mulig
Altså syting, personlige problemer og alt mulig hverdags “søppel”. Nå gjelder det ikke livsstilsbloggere som bare beskriver livet sitt som det er, eller folk som belyser psykisk helse på saklig måte. Jeg snakker om “toxic syting” når man syter om alt mulig. Dessverre dette er blitt nærmest en trend nå.
lenalykke
Så dette vil jeg gjerne unngå. Folk som leser bloggen min har sine vansker og ting og tang å stri med i hverdagen, så gjerne noe positivt til dere som stikker innom. Ja, jeg skal også være ærlig, men helst uten syting.
Hva synes dere om saken?
signature lena
Flere lignende artikler:

Ingen app kan ersttatte deg

4 kommentarer

4 thoughts on “SOSIALE MEDIA ER INGEN SØPPELKASSE

  1. Hmm.. hvilke blogger er dette? Jeg synes ikke at de bloggene jeg leser består av syting. Men hva er definisjonen her? Er jeg sytete? Lurer på om jeg skal lage pannekaker i morgen..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.