DET ER BEST Å LA VÆRE

Categories Blogg
stavanger shabby
Nå har det gått ca halvt år uten at jeg fått døgnrytmen på plass skikkelig, så jeg tenker nå å gi opp. Det er best å la være og bare la kroppen bestemme selv. Jeg føler meg veldig dårlig når jeg prøver og prøver og noe ikke går.
stavanger sentrum
Så får se hvordan det vil gå fremover og om jeg får dagene til å gå av seg selv. Dette er litt irriterende, men jeg er slik person at dersom jeg ikke legger press på noe (inkludert meg selv) så skjer ting mye raskere og lettere.
Hva med dere og døgnrytme?
signature lena

 

 

 

Flere lignende artikler:

 

Det er skam å være B-menneske 

Jeg har dårlig samvittighet

Vintertid er pest og plage

4 kommentarer

4 thoughts on “DET ER BEST Å LA VÆRE

  1. Jeg er veldig for å la kroppen bestemme selv, så det trur jeg du gjør lurt i – så lenge du har mulighet til det, og det ikke ødelegger for deg eller andre på noen måte. 😊

  2. Tror det er viktig å prøve å la det gå sin gang, men ikke noe er verre enn problemer med døgnrytme. Jeg sover om natta stort sett og har kommet inn i en bra rutine❤

    Håper du snart har orden på din også 🙏

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.