SPENNENDE OG SKREMMENDE

Categories Hverdagen

frokost

Ny uke igjen og jeg er klar for å komme i gang med jobbing. Dette blir en intens uke med mange avtaler. Jeg gruer meg skikkelig til alt åpnes opp igjen fordi at jeg har angst for alt som kan skje og jeg har vært psykisk nede en del etter jul.
lenalykke
Men her er min kaffe og jeg er klar uansett. Jeg føler meg heldig som er i livet og det går fint med oss, og jeg har jobb å gjøre og jeg har noe å holde på med. Så får jeg bare ta ting som de kommer.

Hva gjør dere nå på mandagen og hva er deres planer denne uken?

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “SPENNENDE OG SKREMMENDE

  1. Huff ja, jeg skjønner angsten din. Jeg kjenner meg ganske fanget selv for tiden, men våger ikke å ta meg ut på noe.
    Denne mandagen tar jeg litt som den kommer. Har ingen avtaler før i morgen, så da velger jeg å lade batteriene i dag 🙂
    Ha en herlig fin mandag ♥ Klem

  2. Ikke godt å slite med angst og det psykiske, nei.. sender over mange, gode tanker <3
    Her blir starten på uka å gjøre litt forfallent arbeid i hjemmet =)
    Håper du får en fin dag..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.