ST.HANS og søndagssjokk

Categories Hverdagen

 

Hei på dere <3

Jeg synes at jeg er flink til å feire St.Hans. I år var jeg igjen på Tou Scene og koset meg med bål og litt godt i glasset. Det ble søndagssjokk ved betaling fordi at et glass cider kostet 150 nok (ja, du leste riktig). Altså, jeg angret fælt på at vi ikke tok med egen drikke og grillmat.

Ellers var alt fint, og været var ganske greit, uten regn. Det er veldig koselig med St.Hans og jeg er glad for at jeg holder tradisjon likt hvert år.

St.Hans 2023

St.Hans 2022

st.hans

st.hans

St.Hans 2021

piknik

piknik sandnes

St.Hans 2020

st.hans

st.hans

st.hans

st.hans

St.Hans 2019

midtsommerfest

St.Hans 2018

Feiret du St.Hans i helga?

 

Klem fra meg,

signature lena

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.