STOR SKUFFELSE HVERT ÅR

Categories Hverdagen

 

Hei på dere <3

I går hadde jeg en skikkelig kjedelig dag: først spiste jeg frokost, så dro jeg på kontoret og var der hele dagen. Jeg har 13 dager igjen til ferien, så det går fort frem.

Det som skuffer meg hvert år det er været i Stavanger. Det er masse regn og slaps og veldig lavt temperatur. Det føles som høsteferie og ikke sommerferie. I morgen vurderer jeg for alvor å bruke UGGS på kontoret.

Jeg ble overlykkelig som fikk solglimt på fjesa etter jobben.

For min del så kan været bli som det er så lenge jeg ikke har ferie enda, men etterpå ønsker jeg gjerne sol og varme, fordi jeg har mange kule planer til sommeren.

Hvordan er været der du bor?

 

Klem fra meg,

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “STOR SKUFFELSE HVERT ÅR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.