HVERDAGEN: dette gjør meg utrolig stresset

Categories Hverdagen

Hei på dere<3

Jeg var så stresset i dag at jeg glemte å legge til artikkelen for i dag. Derfor kommer det en kort oppdatering. I dag gikk ingenting som planlagt: jeg skulle på kontor og så rekke en avtale, men  bilen min ble ikke ladet. Igjen. Så jeg måtte jobbe hjemmefra og måtte avlyse avtalen.

Jeg liker svært dårlig når uforutsette ting skjer. Jeg er helt klart over at dette er livet, men jeg blir så utrolig stresset hver gang. I dag var jeg så irritert også fordi jeg får ikke skikkelig hjelp med tanke på laderen min. Men som sagt er det livet, så ting vil ordne seg.

Håper din dag var god 😉

 

Klem fra meg,

signature lena

 

6 kommentarer

6 thoughts on “HVERDAGEN: dette gjør meg utrolig stresset

  1. Håper at du får fikset billaderen ganske fort. Her har det vært en grei og litt daff dag. Har vært litt trøtt på grunn av at jeg var litt sent oppe i går, men det kan ordnes lett ved at jeg legger meg tidligere i kveld😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.