TAKE ME BACK TO…

Categories Reiser og opplevelser

paris

Høsten 2018 fikk jeg feire bursdagen min i Paris! Det er noe jeg ønsket meg lenge og endelig ble drømmene til virkelighet. Jeg kan ikke si at jeg likte byen så veldig, Men vi koset oss, selv om vi ikke spiste froskelår. Bestisen som planla turen la vår rute utelukkende forbi burger-sjapper og biff- restauranter. Veldig rart, ikke sant?
paris
Neste gang håper jeg at jeg får se byen fra Eiffel tårnet og endelig smake froskelår.
Finnes det steder som dere vil besøke igjen?

Se min video fra Paris- gatene.

 

 

 

7 kommentarer

7 thoughts on “TAKE ME BACK TO…

  1. Du har lyst til å dra tilbake selv om du ikke likte byen? 😊 Du vil kanskje se litt andre sider av den nå? Jeg har vært der. Synes nok byen var litt stor, men det var deler jeg likte og synes var sjarmerende 😊

  2. Har vært to ganger i Paris og drar gjerne tilbake. Vil også gjerne dra tilbake til Island og håper det blir mulig i høst. Stavanger vil jeg også tilbake til og Isle of Wight i den engelske kanalen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.