BLOGG vs LIVET

Categories Hverdagen

roya

Jeg tenker at det går helt fint å dele “ekte” bilder her på bloggen også. Fordi at de skjer. Bilder som er levende og ikke ser ut som modell-bilder eller bilder med posering. Jeg tror det er lurt å legge ut slike også fordi at det kan være utrolig slitsomt med bare “glans-bilder”.
roya
roya
Så here we go- her er noen bilder fra en av våre sist shooter hvor bestisen fikk meg til å le masse mens han knipset i vei. Dette var faktisk veldig gøy og jeg synes jeg ser søt ut.

Liker dere “ekte” bilder eller fine eventyrlige bilder er best?

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “BLOGG vs LIVET

  1. Jeg personlig liker aller best at bilder er så ekte og naturlig “uposerende” som overhode mulig.

  2. Ja takk begge deler.

    Hilsen hun som stort sett aldri ser bra ut på bilder, uansett hvordan de blir tatt.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.