TAKK FOR ALT, AUGUST!

Categories Hverdagen

strand

 

Det er siste minutter med sommeren 2022.

August var utrolig fin: jeg var mye på stranda, det var veldig varmt og jeg kunne sole meg, jeg traff venner, begynte å trene og fikk tilbake energi som jeg savnet så mye i vår. Dette var veldig deilig. Jeg trakk også et par viktige konklusjoner og dette gjør godt. Jeg vet hva jeg vil og jeg vet at jeg skal få til alt som jeg ønsker meg. Samtidig setter jeg pris på de små øyeblikkene som jeg er så heldig å oppleve i hverdagen.

 

lenalykke solastrand

strand

 

Jeg er så takknemlig for at august var så fin og snill mot meg.  Nå håper jeg på en fin og lun høst, som er så vanlig her på Vestlandet.

 

Hvordan har din august vært?

 

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “TAKK FOR ALT, AUGUST!

  1. Våt, veldig våt.
    Akkurat lest at vi har fått 50% mere regn enn forje våte rekordår, som var tidlig på 1900 tallet 🌈😱🌈.

    Så håper på en tørrere september, med mye 🌞.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.