TORSDAGS OPPFRISKNING

Categories Hverdagen
frokost
koselig frokost som vanlig <3
Kvelden i går var helt forferdelig. Jeg var så slapp at jeg sov fra 19:00 til 23:00. Så måtte jeg rydde kjøkkenet og la meg igjen og sov frem til kl.10:50. Jeg vet ikke hva feiler meg, men kanskje jeg er bare utbrent eller det er noe av de viruser som sveiver rundt forbi. Jeg har dog ikke feber eller noen andre symptomer utenom hodepine. Så jeg vet ikke helt hva dette er.
lenalykke
Har dere en fin dag?
Planen i dag er å skrive litt, lage mat og rydde i huset. Jeg har fortsatt ikke kommet meg inn i boda og ikke ryddet der. Så får se om det blir mer energi til helga.

Hvordan er deres torsdag?

 

 

signature lena

4 kommentarer

4 thoughts on “TORSDAGS OPPFRISKNING

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.