TRAVEL TIRSDAG

Categories Hverdagen

blogger

 

God tirsdag,

 

Dagen i dag er utrolig travel så jeg skriver noe raskt og løper av gårdet til møter og jobb. I natt sovet jeg bare fem timer så jeg gleder meg allerede til ettermiddagen når jeg kan duppe av med god film og min kjære seng. Akkurat nå aner jeg ikke hvordan jeg kunne klart ett barn til, og spesielt et lite barn. Så det er bare å hente inn energi og krefter. Jeg håper jeg stabler døgnrytme på plass en dag, og klarer å sove godt.

 

Ellers er det mye jobb på planen i dag og ikke noe veldig spennende.

 

Hva med dere? Hvilke planer har dere i dag?

 

Klem fra meg,

signature lena

5 kommentarer

5 thoughts on “TRAVEL TIRSDAG

  1. Jeg er der at jeg heller gleder meg til den dagen jeg kanskje får et barnebarn. Da kan jeg “låne” barnet, og levere det tilbake når jeg selv ikke har mer krefter igjen 🙂 Og så vil nok foreldrene bli glade for en liten sjelden stund for seg selv 🙂
    I dag har jeg ikke en eneste plan. Det er en fantastisk følelse. Så her er koseklærne på, og hvilepulsen inntakt 🙂
    Ha en fin dag♥

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.