TRE KJAPPE OM SISTE DAGENE I 2022

Categories Hverdagen

 

 

Her kommer det en liten oppdatering om hvordan romjula var, og hva jeg holder på nå siste dagene i 2022.

Siden jeg ble veldig glad i lister, så her kommer det mine oppdateringer:

 

Jeg sover mye

Ellers snarere sagt snudde jeg døgnrytme igjen. Dette er så irriterende

Det krever så mye for meg å endre døgnrytme til A-menneske, men det er nok med et par netter for å endre tilbake til B-menneske

Jeg legger meg nesten på morgenen og står opp ved ettermiddagen

Jeg gruer meg veldig til hverdagen som kommer neste uke

 

Jeg ser på serier og skriver

Jeg ble veldig glad i krimserier, og det er det jeg ser på hele jula og romjula

Dette er veldig avslappende å se på serier, holde på med noe på kjøkkenet, ligge i senga og slappe av

Jeg skriver også og leser en del, og godt er det

 

 

 

 

Jeg er mye med venner

Jeg har aldri vært så sosial før

Jeg kjenner på behov til å være sosial, komme meg ut og treffe folk

Dette har ikke skjedd før, så det må være et bra tegn

 

Planen for i kveld er å spise litt snacks og drikke cocktails med ei venninne, så dra ut

Hva skal DU i kveld?

6 kommentarer

6 thoughts on “TRE KJAPPE OM SISTE DAGENE I 2022

  1. Jeg er A menneske og trives med det. Ser også på serier, filmer, leser og skriver. Men jeg er ikke en sosial menneske. elsker å være hjemme:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.