TURBULENT START PÅ HØSTFERIEN

Categories Hverdagen

 

God helg fra oss,

Det er høstferie her i Rogaland og vi prøver å nyte så godt vi kan.  Men starten på denne ferien var mildt sagt turbulent.

Først ble jeg diagnostisert med hjernerystelse, så fikk vi omgangssyke i hus, og i går ble jeg veldig dårlig i magen. I tillegg ble det storm her i går og det var veldig usikkert om vi får til å dra på reise.

Nå ønsker jeg bare overleve til bursdagen min i neste uke, og få fin høstferie og komme meg ut av sykmelding. Helsa kommer først.

Hva er dine planer for høstferien? Eller kanskje du er ferdig med den?

signature lena

8 kommentarer

8 thoughts on “TURBULENT START PÅ HØSTFERIEN

  1. Så trist å høre at du er syk! Ønsker deg riktig god bedring, og håper planene lar seg realisere når du er frisk igjen <3

  2. Wow.. Det var da voldsomt med greier på en gang også, dette her!
    Her har ikke konseptet høstferie eksistert siden jeg satt på skolebenken, så det er m.a.o en vanlig hverdagsuke 😛
    – Have fun, and get well soon! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.