UKENS OPPSUMMERING (uke 1)

Categories Hverdagen
poncho vinter snø
Første uke i 2022 er over og her kommer det en liten oppsummering:
døgnrytmen min er på bærtur (faktisk i helga klarte jeg å sovne kl 05:00 om morgenen, selv om jeg gjorde alt for å sovne tidligere, som om kroppen kjemper imot A-menneske døgnrytme)
– jeg har gjort en del denne uke (lanserte min styling side og begynte å vlogge)
– Hjemmekontor er tilbake og jeg synes det er helt greit sånn egentlig
– jeg ønsker meg mer aktiv hverdag videre

Hvordan deres uke har vært?

signature lena
2 kommentarer

2 thoughts on “UKENS OPPSUMMERING (uke 1)

  1. Kan ihverfall skrive under på det med fucka døgnrytme. Klarer ikke å komme meg i seng før i ett-to tiden og det er alt for seint. Skal jeg på jobb dagen etter, er jeg drittrøtt og har jeg fri sover jeg til langt på dag og ødekegger hele dagen med det.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.