MANDAGS MORGEN ☕

Categories Hverdagen

lenalykke

Ny uke er her. Mandagen. Tiden går utrolig fort og vi er allerede i andre uke i januar. Jeg er veldig glad for at jula er over og det går mot lysere tider.
Her startet dagen med rolig morgen, kaffe og hjemmekontor. Jeg sitter og skriver, svarer på telefoner og synes egentlig det er helt greit. Det er fordeler med store barn og at man får mye alenetid. Hjemmekontor med småbarn kunne vært sikkert annerledes.
hudpleie
Litt prepping ❤
lenalykke
Trøtt, men søt 💋
frokost
Håper jeg klarer å være litt mer produktiv denne uke enn ellers. Jeg trenger dette virkelig.

Hvordan deres dag er? Noen planer for denne uken?

 

 

signature lena

 

Facebook

Matside

Stylingside

Instagram

YouTube

2 kommentarer

2 thoughts on “MANDAGS MORGEN ☕

  1. Etter arbeidshelg har jeg ei rolig uke med en del avtaler. Tannlege, frisør, naprapat og optiker. Til helgen skal jeg besøke datter i Trondheim og det blir kos.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.