UTROLIG HVOR MYE DETTE BETYR

Categories Hverdagen

lenalykke

 

God morgen og god onsdag,

 

Jeg drikker min decaf og skal stikke av snart for å gripe ny dag. Jeg synes faktisk at det er meget koselig å kjøre og høre på podkast eller lydbok. Aner ikke hvorfor jeg ikke gjorde dette før, for dette roer nervene en hel del. Her kommer det en liten oppsummering over to første dager i ny jobb. Foreløpig må jeg kommentere en ting og det er at jeg opplever RO når jeg kommer dit. Det er såklart høstferie og ting vil bli mer hektiske, men jeg merker også RO i atmosfære og holdningene til folk. Det er aktivt og spennende, men innerst inne er jeg rolig.

Om noen sa til meg for noen år siden at miljøet på arbeid betyr så mye så skulle jeg aldri tro på dette. Jeg er veldig spent å se hvordan dette vil bli fremover, men akkurat nå synes jeg at det er kjekt med normal døgnrytme, fleksitid og mulighet for å kjenne på at det er trygt og stabilt, noe som gir visst ro.

Håper alle får en fin onsdag, så kommer det helg plutselig.

 

Klem fra meg,

signature lena

2 kommentarer

2 thoughts on “UTROLIG HVOR MYE DETTE BETYR

  1. Håper virkelig du kommer til å trives på den nye arbeidsplassen, både med arbeidsoppgaver og med kollegaer. Vi tilbringer 1/3 av dagen på jobb, og når man sliter og mistrives der, går det selvfølgelig ut over psyken og helsa og man bare ønsker seg et annet sted, står opp på morgenen og gruer seg til å gå på jobb. Det er ingen bra følelse. Jeg har vært der selv, og den dag i dag, mange år etter, har jeg ikke noe ønske om å sette føttene på de arbeidsplassene.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.