SLIK FOREBYGGER DU UTROSKAP

Categories Blogg, Finne den rette

For noen uker siden fikk jeg en morsom kommentar fra en kjekke mann som kalte seg selv for Tastenisse. Det er jo gøy at mannen brukte nesten samme navn som meg, og at kommentaren inneholdt klare og konkrete tips til oss som vil holde våre menn borte fra utroskap. Altså jeg har ikke en mann da, men la oss forestille at jeg får en.
Så Tastenisse har universell middel mot utroskap, som ifølge han selv er anbefalt av flere sexologer (linker please?). Man skal vel bare suge partneren sin hver bidige dag, så skal han la vær å være utro.
Det er slik jeg forestiller meg dette i praksis: skal kjæresten din på julebord- sug han før han går ut av huset. Skal han på reise- sug han til pikken hans er blå! Da vil han garantert ikke bruke den på reise. Bare kjør på og ikke la mannen din gå ut døra uten avsugning. Da blir han på sikt så lei at han orker ikke tanken på blowjob en gang!
Dette er virkelig genialt! Jeg sliter bare fortsatt med to spørsmål.
Hvorfor i huleste forespeiler du alle menn som sexgale dyr, Tastenisse? Det at du selv er slik og sex er primær behovet ditt betyr ikke at alle er like syke (ja, dette er sykt fordi at for normalfungerende psyke er sex ikke noe som står på plass nr 1 i forholdet, selv om det er en viktig bit så absolutt).
Hva gjør man om man suger hver dag, men mannen blir utro allikevel? Hvem sin feil er dette? Min fordi jeg suger på å suge (morsomt ordspill) eller mannen sin som definitivt trives med å være utro uansett hva jeg gjør?
Og til syvende og sist: Om mannen min ikke får meg til å komme hver dag, betyr dette at jeg legitimt kan bli utro mot han?
Venter på svar fra deg søtnosen!
Girls, hvordan forebygger dere utroskap hos deres menn?
signatur
2 kommentarer

2 thoughts on “SLIK FOREBYGGER DU UTROSKAP

  1. For forebygge utroskap velger jeg en riktig fyr. Mannen som kan være utro vil være utro uansett hva hans kjæreste gjør.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.